حضور و غیاب

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 396

همان طور که مشاهده می کنید, بردار ویژه در واقع شامل عکسهایی با همان ابعاد عکس های ورودی می باشد که شبیه به شبح هستند. از قابلیتهای ویژه میتوان به دریافت کلیه اطلاعات دانش آموزان و کارنامه های ایشان در کمترین زمان ( برای مثال : اطلاعات کامل ششصد دانش آموز به همراه کلیه نمرات و کارنامه اینترنتی فقط در 15 ثانیه انتقال میابد . برای این کار از مجموعه داده یAT&T متعلق به دانشگاه کمبریج استفاده می کنیم. دوما کارکنان بعضی از سازمان ها به دلایل شرایط خاص کاریشون در طول روز همش با مواد شیمیایی و آب سر و کار دارن. امروزه کاربردهای این تکنولوژی در سطح دنیا در اکثر زمینهها قابل مشاهده بوده و حتی این روند، رو به رشد میباشد. دو مقوله مهم امنیت(Security) و همراه بودن(Mobility) از ویژگیهای منحصربهفرد این تکنولوژی است. این تکنولوژی بواسطه تشخیص چهره زنده، تشخیص چندین چهره بصورت همزمان و همچنین تطبیق سریع چهره در حالت های یک به یک و یک به چند، میزان کارایی، عملکرد و قابلیت اطمینان سیستم را تضمین می نماید.

شما در این بخش می توانید تمامی محصولات شرکت ماداکتو با قیمت مناسب را ملاحظه بفرمائید تنوع محصولات مانند دستگاه حضور و غیاب این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. ظرفیت تردد نیز عامل مهمی در تعیین قیمت دستگاه بوده و برخی از خریداران به دلیل ارزان بودن، دستگاه دارای ظرفیت تردد کم را انتخاب میکنند. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به کارت ساعت زدن نباشد. به طور کلی نور محیط کار معمولی بین ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ لوکس است، پس باید دستگاهی را انتخاب کرد که توانایی شدت نور بالای ۸۰۰۰ لوکس را داشته باشد. انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب با نوع فعالیت مجموعه شما، بر اساس ملاکهای مختلفی صورت می گیرد. فیلتر گابور یکی از روش های مبتنی بر ویژگی است که می تواند برای رفع نقطه ضعف PCA مورد استفاده قرار گیرد.

سپس روش های استخراج ویژگی در چهره شرح داده می شود. در زیر لیست مقالات ترجمه شده با موضوع تشخیص چهره توسط سایت ترجمه فا تهیه شده که میتوانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود کرده و سپس ترجمه فارسی آن را که توسط مترجمین مجرب ترجمه شده، خریداری نمایید. سپس یک دوربین CCD، پرتوهای باز تابیده را دریافت کرده و از روی آنها یک عکس سیاه و سفید میسازد. این روش معمولا قدرت تشخیص موثری دارد و حتی اگر صورت فرد در زاویه درستی جلو دوربین قرار نگرفته باشد، اگر بدون پوشش باشد، به راحتی شناسایی می شود. جهادگری فقط مربوط به رفع محرومیتها و دفاع از مظلومیتها نیست. اگر یک انسانی فقط اسیر منافع خودش باشد و برای آرمان کار نکند، نمیتواند زندگی جهادی داشته باشد. فاصله گرفتن نه به معنای اینکه آن ضوابط را بهعنوان حداقل رعایت نکند، بلکه به این معنا که فضای رفتاری خودش را تحت حاکمیت آن ضوابط قرار ندهد بلکه تحت حاکمیت ارزشهای اخلاقی قرار دهد.

  1. قابلیت حمل و نقل آسان
  2. امکان ارسال پیامک ورود و خروج کاربران برای مدیر
  3. به کارمند منابع انسانی و یا کارمند IT نیاز دارند
  4. یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

به این ترتیب آن فرد با اتصال و یا نزدیک کردن کارت خود به دستگاه، زمان دقیق تردد خود را ثبت می کند. جلوگیری از اتلاف وقت و سوء استفاده: برخی از افراد وقت خود را صرف انجام کارهای بیهوده کرده و یا به جای همکار خود که دیر کرده کارت می زنند؛ جلوگیری می شود. دقت فرمایید کرم زینک را به نسبت یک سوم کرم های دیگر استفاده نمایید. این دستگاه برای اتصال به کامپیوتر و گوشیهای هوشمند طراحی شده و به کمک آن میتوان اسکن اثر انگشت را در هر حالتی و در حضور نور یا بدون حضور نور انجام داد. ما کیفیت قیمت دستگاه حضور و غیاب خود را تضمین خواهیم کرد همانطور که مستحضر هستید امر مدیریت نیاز به ابزار دقیق دارد تا با اتوماسیون سازمانی به اهداف و استراتژی های شما کمک شایان داشته باشد. این ویژگیها از زمان تولد انسان و گاهی هم قبل از تولد انسان شروع به شکل گیری می کنند و تا آخر عمر در بدن انسان ثابت و غیرقابل تغییر هستند. در این قسمت ما به نحوه عملکرد دستگاه حضور و غیاب اشاره می کنیم.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 1 / 7 / 1399 - 6:01 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 403

همیشه باید بدانید که یک سیستم امنیتی هر چقدر امکانات و مزیت های بالاتری داشته باشد حفاظت و امنیت شما را در مکان مورد نظر به میزان قابل توجهی بالا می برد. § ترتیبات کاری انعطاف پذیر: بر اساس گزارشی از WorldatWork، بیش از 75 درصد از شرکت های آمریکای شمالی FWA ها را به عنوان یک مزیت رقابتی برای کارکنان خود ارائه می دهند. غالب اوقات، ما احساسات را برای چند ثانیه در چهرهی خود نمایش میدهیم. در این پست پروژه ای در متلب 2014 آماده کرده ایم که با استفاده از توابع متلب این امر را محقق می سازد. مرحله بعدی این است که وزنهای از قبل آموزشیافته را مکانیابی کنیم. همچنین قبل از خرید، حتما دموی نرم افزار را ببینید تا از صِحت وجود قابلیتها و قوانین مورد نیاز مطمئن شوید. 6. پس از اتمام ورود اطلاعات و زدن دکمه ثبت , شخص مورد نظر در پایگاه داده ذخیره میشود و میتوانید نفر بعدی را وارد نمایید.

در تشخیص چهره انسان شما با دیدن تصویر یک فرد باید بگویید که این تصویر مربوط به کدام یک از افرادی است که قبلا دیدهاید. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج)خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. از این رو شرکت قادر بود به آسانی در پایان هر هفته مقدار کارکرد هر کارمند را محاسبه نموده و بر اساس آن حقوق پرسنل را پرداخت کند. فرستنده شبکهای از نورهای مادون قرمز که برای انسان قابل رویت نیست را روی صورت شخص میتاباند. با توجه به نوسانات قیمت ارز لطفا برای دریافت لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب به صورت … قابلیت ثبت 3000 الگوی چهره 2000 اثر انگشت و 100000 عدد رکورد. سیستم حضور و غیاب یا ساعت حضور و غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج کارمندان در … از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. در دهه ۱۹۲۰ اغلب کارخانه ها و ادارات دست نوشته های ساعات کاری پرسنل را با دستگاه های ساعت حضور و غیاب جایگزین کردند.

گسترش استفاده از فنآوري رايانهاي اين امكان را ايجاد نموده است كه امروزه شركتها و موسسات بتوانند با سهولت و توام با صرفه اقتصادي از سيستمهاي مكانيزه اداري بهرهگيري نمايند . … قیمت و امکانات دانلود کاتالوگ … اقتصادی است كه با استفاده از روش تشخيص اثر انگشت , كارت بدون تماس , كد و كلمه عبور قادر به ثبت ساعت های تردد افراد خواهد بود . در این بخش دانلود مقاله آشنایی با روش ها و الگوریتم های تشخیص چهره را آماده کردیم که به زبان فارسی در قالب ۵ فصل و ۷۸ صفحه به صورت فایل PDF تهیه شده است. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. از دیگر فواید استفاده از این سیستم ها علاوه بر اطمینان و کنترل ورود و خروج کارکنان به افزایش میزان دقت کارکنان و افزایش انگیزه آنان میتوان اشاره کرد. پرسنل می توانند از وضعیت ورود و خروج های ثبت شده خود در هنگام ارسال درخواست مرخصی و ماموريت و در همان فرم مطلع گردند . … یکی از ویژگیهای بارز سیستم تردد کسرا وجود ماژول گردش مجوز می باشد که مشکل ثبت و نظم در گردش … در جستجوی ویژگی هایی هستید که یک دستگاه حضور و غیاب خوب. عرضه مستقیم دستگاه های حضور و غیاب کارتی، رمزی، اثرانگشت و پردازش … قیمت : 11,900,000 ریال … دستگاه حضور غیاب NP586 - به همراه باطری بکاپ داخلی. با بردن موس بر روی دکمه ذره بین راهنمایی در خصوص ترتیب ستون ها به نمایش گذاشته می شود و با کلیک بر روی ان امکان انتخاب فایل که در مرحله قبل آماده سازی شده است، فراهم می شود.

  1. کلید خروج
  2. تعریف انوع مرخصی و ماموریت
  3. امکان درخواست کالاهای مصرفی از انبار مصرفی
  4. کارکرده و استوک

در نهایت، امروزه دستگاه های کارت ساعت زنی حضور و غیاب بیومتریک نیز وارد بازار شده اند. … مهرکیا:سامانه کنترل تردد دستگاه حضور و غیاب دستگاه اثر انگشتی کارت . 20 سانتی … قیمت : 1,680,000 تومان … تنظیم اتوماتیک ساعت بر اساس نیمه سال. اکثر سازمانها و شرکتها که در بین ساعات کاری وعدههای غذایی مختلف را ارائه میکنند؛ … تعریف انواع گزارش ها، مدیریت غذای کارکنان بر اساس سهمیه، قیمت گذاری و . ﻣﺠﺪد. ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﺪﻟﻬﺎ، در داﺧﻞ ﺷﻬﺮ. ابتدایی ترین دستگاه های حضور و غیاب ، دستگاه حضور و غیاب پانچی بودند که با قرار گرفتن کارت در اسلات مخصوص، تاریخ و زمان ورود یا خروج پرسنل بر روی کارت ثبت می گردید. ۱- دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.

این ابزار علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها میشود؛ مزیتهای دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. یکی دیگر از مزایا این است که شناسایی فرد حدود ۲ تا ۳ ثانیه طول میکشد. طول عمر این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه بسیار طولانی تر است و علت آن عدم تماس مستقیم با کاربر و کاهش احتمال هرگونه آسیبی می باشد. محاسبه ویژگیهای مستطیلی به سبک کرنل کانولوشنی، ممکن است مدت زمان بسیار زیادی طول بکشد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مدیران در زمان خرید دستگاه حضور غیاب انجام میدهند، این است که تصور میکنند موضوع فقط دربارهی خریدن دستگاه حضور غیاب است. … 2- ضبط ساعات ورود و خروج پرسنل در سخت افزارهای مرتبط. … افزار اتوماسیون کنترل تردد و انواع دستگاه ورود و خروج هوشمند جهت ثبت و کنترل ورود و خروج. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در تبریز با ما تماس بگیرید.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 1 / 7 / 1399 - 5:28 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 419

گزارش جامع تمامی پیام های ارسالی هم از طریق نرم افزار مدرسه توانا و هم از طریق سیستم پیام رسان صبا قابل دستیابی و مشاهده می باشد. همچنین این سیستم هیچ محدودیتی در تعداد و ظرفیت اطلاعات ثبت شده دانشآموزان ندارد. بنابراین کاربران مربوطه باید دقت لازم را در این مورد معمول دارند. برترین سیستمهای تشخیص چهره، عملکرد فوقالعادهای دارند. کثیف بودن محل تعبیه این سنسور و وجود گرد و غبار زیاد در این بخش میتواند از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد فیس آیدی آیفون باشد. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. البته در صورتی که هر یک از کلاس های مدرسه دارای لپ تاپ و یا کامپیوتر باشد هر یک از معلمان با اطلاعات کاربری قادر به ورود به نرم افزار می باشند. صفحه نمایش لمسی این مدل واسط کاربری فوق العاده و سهولت کاربری منوها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از مدارس نیازهای خاص خود را دارد. کارنامه های از پیش آماده شده با یک کلیک از بخش های بسیار کاربردی این نرم افزار می باشد که حجم کار پرزحمت و پرخطای تهیه کارنامه ی دستی برای دانش آموزان توسط معاونین را به حداقل ممکن رسانده است. ضمن اینکه این فناوریها مشکلات و معضلات استفاده از یک شناسه همراه مانند کارت و یا به خاطر سپاری کلمه عبور را به طور کامل از بین برده است . استفاده از نرم افزار حضور و غیاب مدرسه به عنوان یک راهکار جدید جهت تشویق دانش آموزان به رفت و آمد منظم و حضور به موقع در مدارس، مورد توجه مدیران مدارس قرار گرفته است. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 1 / 7 / 1399 - 4:49 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 399

جهت شارژ اولیه حتما مدت ۲ ساعت اجازه دهید شارژ ساعت کامل شود. امکاناتی کامل در اختیار شما . از آنجا که سیم کشی دوربین های HDCVI بر بستر آنالوگ می باشد، می توانید کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب تر در اختیار داشته باشید. اما اصلی ترین مساله در مورد آن ها بالا بودن قیمت دوربین مداربسته است که بخش مهم آن به دلیل هزینه های سیم کشی آن می باشد. خرید دوربین مداربسته داهوا به واسطه ویژگی های منحصر به فرد آن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب در این فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته باشد. از مهمترین ویژگی های مورد نظر کاربران برای خرید دوربین مداربسته می توان به گارانتی آن اشاره کرد. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد. برای دانلود رایگان فایل اکسل محاسبه ساعات کارکرد پرسنل و مطالعه توضیحات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید . اگر به دنبال نصب سیستم حضور غیاب برای کسب و کار خود هستید، برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب را در این مطلب به شما معرفی می کنیم. در این مرحله نرم افزار در محیط کاربری سازمان و مشتری نصب و راه اندازی می گردد و به کاربران آموزش لازم جهت کاربری نرم افزار را میدهند تا آنها نیازهای نهایی خود را تهیه نمایند. لازم به ذکر است که «روز کاری» در الگوی کاری دوره ای، برخلاف الگوی هفتگی، محدوده ای بیش از یک روز تقویمی را دربرمی گیرد. انجام این کار و محاسبه ساعت کارکرد پرسنل به دو روش دستی و مکانیزه امکانپذیر است که هر یک دارای مزایا و معایب خاصی می باشد .

 

در شرایطی که دو بازوی متحرک برای مجموعه به کار رود طبیعتا شما به دو موتور و گیربکس نیاز خواهید داشت، این دو بازو در دو طرف ورودی قرار می گیرند. در واقع هر چهره ترکیب خطی این تصاو یر پایه می باشد .ضرایب این ترکیب خطی به عنوان بردار خصیصه مورد استفاده قرار می گیرند. برخی کشورها راحتتر از بقیه، این تکنولوژی را مورد پذیرش و استفاده قرار دادهاند. مدل فرا Af 390w ، کلکسیونی از به روزترین تکنولوژی های شناسایی است که از قضا محبوب ترین ها نیز می باشند. کاربرد داشته است. همچنین سازمانهای امنیتی نیز برای احراز هویت چندعاملی، پیدا کردن تصاویر موردنظر، جلوگیری از سرقت بستهها از آن استفاده میکنند. طبقهبندی آبشاری یا آبشارهای مشهور طبقهبندی ارتقا یافته به همراه ویژگیهای شِبه Haar (یا Haar-like feature) عمل میکنند و یک کاربرد خاص از «یادگیری گروهی» (ensemble leaing) محسوب میشوند که boosting نام دارند. ابتدا نام کاربر و کلمه عبور را که عدد یک می باشد وارد نموده و سپس کلید ورود را می زنیم.

 

  1. زمان محاسبات
  2. 4- روشهای شناسایی : اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز
  3. مالیات را به سه روش محاسبه کنید
  4. 6دستگاه حضور و غیاب دینگ طرح ۱۵ کاربر مدل AT480-15
  5. 18 ماه گارانتی تعویض
  6. یکپارچه با نرم افزار اتوماسیون تغذیه
  7. حداکثر تعداد کاربرانی که پشتیبانی می کند
  8. عملکرد هر یک از سنسورها و کارتخوان های دستگاهها

هر نتیجه منفی در یک نقطه، منتهی به رد پنجره فرعی میشود که احتمالاً شامل یک چهره است. یکی از چالش های موجود در تشخیص چهره که اخیراً توجه زیادی را در کامپیوتر و تشخیص الگو به خود جلب نموده تشخیص چهره تحت زوایا و ژست های گوناگون چهره نسبت به دوربین است. علت این پدیده آن است که بتوانند عملکرد کارکنان خود را زیر نظر داشته باشند و از ظرفیتهای مالی و انسانی سازمان حداکثر استفاده را برای رسیدن به اهداف سازمان ببرند. در صورتی که روزکاری شامل موظفی با روز تعطیل تعریف شده در تقویم تداخل داشته باشد، سیستم پیام هشدار مبنی بر تبدیل آن موظفی به اضافه کار اجباری نمایش خواهد داد. توجه کنید امکان حذف الگوی کاری که در سیستم استفاده شده باشد وجود ندارد. زیرا برنامهریزیهای این چنینی از طریق نرمافزار حضور و غیاب است که انجام میپذیرد. بالطبع مهمترین بخش یک دستگاه حضور و غیاب، ابزار ثبت تردد می باشد. دستگاه حضور و غیاب کارابان به همراه یک سال گارانتی سخت افزاری و یک سال خدمات پشتیبانی نرم افزاری رایگان ارائه میشود. نرم افزار رایگان ویسمن نیازی به نصب ندارد، قابل حمل است و به سادگی بر روی تمامی سیستم ها (دارای سیستم عامل ویندوز 7 و بالاتر) قابل اجراست.

کاربران در زمان ورود با شماره گیری یک عدد از تلفن خود زمان ورود خود را اعلام و در زمان خروج از محل کار با شماره گیری یک عدد دیگر زمان خروج خود را به سیستم اعلام می نمایند. این فناوری توجه سیلیکون ولی، سازمانهای تبلیغاتی، تولیدکنندگان سختافزار و حتی دولتها را به خود جلب کرده است؛ اما همه از ظهور این فناوری خوشحال نیستند. در تعیین محدوده بازه کاری انتخاب شده به 24 ساعت یک شبانه روز توجه نمایید. این دستگاه دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد. الگوی کاری روز اول و دوم، از ساعت 19:00 روز اول شروع شده و تا ساعت 7:00 روز بعد (روز کاری دوم) ادامه می یابد. مورد اول مربوط به روزهای کاری می باشد. شرکت دانش بنیان کسرا جز 5-4 شرکت برتر استان و 30 شرکت اول کشور با توجه به حجم مشتری و نیرو است.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 1 / 7 / 1399 - 1:00 قبل از ظهر
قدرت گرفته از نیلوبلاگ